Reisschema - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu

Reisschema

Blijf op de hoogte en volg Wietse en Berber

30 Mei 2015 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vrienden en andere bekenden

Zoals jullie weten hebben we al een poosje plannen om op reis te gaan.
Inmiddels is de route uitgestippeld, de tickets geboekt, en zijn we ingeënt. Kortom we zijn nu klaar om te vertrekken.
Omdat we regelmatig de vraag krijgen waar we heen gaan en wat we gaan doen hebben we besloten om even deze website aan te maken.
Het doel is om hier wat foto's op te plaatsen en eventueel wat belevenissen op kwijt te kunnen.
Het plan is om eerst drie nachten in Bangkok te verblijven. Daarna reizen we door naar Kanchanaburi en Ayuttaya vanwaar we de nachttrein naar het noorden zullen nemen. In Chiang Mai hebben we een vierdaagse trip geboekt die ons naar de bergstammen en het binnenland van Thailand brengt. Vervolgens vliegen we naar Cambodja, naar Siem Raep en eindigen we onze vakantie op Koh Samui, een tropisch eiland voor de kust van Thailand. Onder de foto's hebben we ons reisschema en de kaart met de plaatsen waar we (eventueel, witte kleur staat vast, blauw kan nog wijzigen) naar toe gaan toegevoegd.

We hopen dat jullie zo ook wat mee krijgen van ons avontuur

Groetjes Wietse, Berber en Rikst

• 30 Mei 2015 - 15:54

Hendrika Van Gosliga:

Alvast een fijne vakantie en goede reis !

• 30 Mei 2015 - 16:11

Tante Aukje:

Goeie reis en inn protte wille mei jim trijen!

• 30 Mei 2015 - 17:01

Amarens & L.J.:

Een goede reis en veel plezier. Geniet er van!

• 30 Mei 2015 - 19:06

Alie:

Ik wens jullie een prettige reis toe, en gezond weer terug met kleine Rixt✈️

• 31 Mei 2015 - 09:10

Annie Van Gosliga:

Hallo Wietse en Berber en lytse wyfke Rikst ,we wensen jullie een hele mooie vakantie geniet er van .Een fijne reis naar Thailand xxx

• 31 Mei 2015 - 22:12

Alie T.:

Lieve Wietse, Berber en Rikst,

Op dit moment zitten jullie in het vliegtuig richting het avontuur! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben.
    Heel veel plezier en avontuur gewenst!
    Fijn zo'n account, dan kunnen we jullie in de gaten houden haha!

Liefs van Alie.

• 31 Mei 2015 - 22:55

Edwin En Coca +boys:

Lieverds een hele fijne reis en geniet van alles!