Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Berber

Blijf op de hoogte en volg Wietse en Berber

01 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Heerlijk,we zijn in Azië! Een heel voorspoedige reis tot zover. Een korte update: Rond kwart over zes zijn we afgelopen zondag vertrokken van schiphol.We hadden geluk, de persoon die naast ons zou zitten bood aan om de vrije stoel in de rij achter ons te nemen zodat Rikst haar eigen stoel had.Dit was natuurlijk super! Helaas kon Rikst haar draai niet zo goed vinden. De stoelen konden niet zo ver naar achteren zodat ze lekker op haar buik in slaap kon vallen. Ze heeft het grootste gedeelte van de reis filmpjes gekeken op haar schermpje. De brandweerman en Nijntje hebben we wel honderd keer herhaald en tenslotte viel ze vier uren voor de landing in slaap..Op het vliegveld in Bangkok een taxi genomen naar het hotel waar we eerst maar even een uurtje hebben geslapen. Daarna in de straat voor ons beide een simkaart geregeld. Nu nog een treinticket regelen voor de nachttrein naar het noorden volgende week, maar eerst maar even verkoeling zoeken bij het zwembad..wordt vervolgd..

• 01 Juni 2015 - 10:32

Amarens:

Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Arme Rikst dat ze haar draai niet kon vinden. Lang leve de filmpjes! :-) Rust maar lekker uit vandaag. Handig dat jullie een simkaart hebben gekocht. Mailen jullie je nummers nog? Liefs, Amarens

• 01 Juni 2015 - 12:16

Alie:

Fijn dat de reis voorspoedig was het is daar natuurlijk wel warm, fijn vervolg en tot horens
    Gr en kus Tante Alie

• 01 Juni 2015 - 12:22

Edwin Cora Jesse Diederik:

Lieve Berber Wietse en Rikst.
    Wat fijn! Goed aangekomen, nu even uitrusten en Bangkok verkennen. Bevalt het hotel? Hoe warm is het daar? Hier nu pm 15°C, leuk om alvast een eerste update van jullie reis te hebben. We zijn nieuwsgierig naar de eerste foto's!
    Groetjes en dikke tút ♡ voor jullie allemaal.

• 01 Juni 2015 - 14:20

Alie T.:

Ah fijn, al een verslagje van jullie!
    Ik moest steeds aan jullie denken vanmorgen.
    Blij dat de reis goed gegaan is ondanks dat Rikst niet kon slapen.
    Fijn dan zo'n tablet met filmpjes!
    Nu maar even lekker relaxen en bijslapen..

Liefs Alie

• 02 Juni 2015 - 16:58

Marjon:

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, lekker even bijkomen bij het zwembad! X

• 08 Juni 2015 - 19:41

Renske:

Hee familie, wat heerlijk klinkt dat allemaal.
    Heel veel plezier in het Noorden!
    Tip: iets bekijken en dan weer zwemmen/speeltuin/voetballen/goedkoop speelgoed
    Iedereen blij, liefs