Vakantie in Thailand en Cambodja - Reisverslagen van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu Vakantie in Thailand en Cambodja - Reisverslagen van Wietse en Berber Bouma - WaarBenJij.nu

Vakantie in Thailand en Cambodja

Lieve familie, vrienden en andere bekenden

Zoals jullie weten hebben we al een poosje plannen om op reis te gaan.
Inmiddels is de route uitgestippeld, de tickets geboekt, en zijn we ingeënt. Kortom we zijn nu klaar om te vertrekken.
Omdat we regelmatig de vraag krijgen waar we heen gaan en wat we gaan doen hebben we besloten om even deze website aan te maken.
Het doel is om hier wat foto's op te plaatsen en eventueel wat belevenissen op kwijt te kunnen.
Het plan is om eerst drie nachten in Bangkok te verblijven. Daarna reizen we door naar Kanchanaburi en Ayuttaya vanwaar we de nachttrein naar het noorden zullen nemen. In Chiang Mai hebben we een vierdaagse trip geboekt die ons naar de bergstammen en het binnenland van Thailand brengt. Vervolgens vliegen we naar Cambodja, naar Siem Raep en eindigen we onze vakantie op Koh Samui, een tropisch eiland voor de kust van Thailand.
We hopen dat jullie zo ook wat mee krijgen van ons avontuur